PŁATNE KAMPANIE REKLAMOWE
Czy moja firma potrzebuje reklamy w internecie?
W dzisiejszym świecie online konkurencja jest bardzo duża. Płatne reklamy mogą pomóc firmie wyróżnić się na tle innych. Czasem jest to wręcz jedyna możliwość, by klienci zapoznali się z Twoją ofertą.
Platform reklamowych jest wiele, a kluczem jest dobranie odpowiednich kanałów komunikacji. Nie jest sztuką wydać dużo pieniędzy. Ważne, by wydać je mądrze. Nie musisz mieć wielkiego budżetu, ale ulokujmy go tam, gdzie faktycznie są Twoi klienci.
Trzy wymiary prowadzenia kampanii reklamowych
Każdy z tych etapów ma istotne znaczenie i pomaga w osiągnięciu celów marketingowych firmy
Od czego zacząć?
Planowanie kampanii
Na tym etapie określamy cele kampanii i wybieramy odpowiednie strategie oraz narzędzia. To ważne, aby zrozumieć, kogo chcesz dotrzeć, co chcesz osiągnąć, bo dzięki temu znajdziemy optymalne rozwiązania.
To już tu ustalamy czy będą to reklamy w mediach społecznościowych, w systemie reklamowym Google czy może lepiej wydrukować kilka ulotek.
Reklamujemy się
Realizacja kampanii
W zależności od wybranych celów i miejsc prowadzenia kampanii tworzymy odpowiednie i angażujące teksty, grafiki oraz konfigurujemy parametry reklam.
Ustawiamy harmonogramy emisji, dopasowujemy budżety i na bieżąco monitorujemy efekty.
Co dalej?
Raporty i optymalizacja
Regularne raporty i wnioski z funkcjonowania kampanii są podstawą do działań podejmowanych w celu poprawy ich efektywności. Optymalizacja może obejmować zarówno zmiany w treściach reklamowych, jak i dostosowanie strategii czy budżetów (co niekoniecznie oznacza ich podwyższanie).
W przypadku krótkich kampanii przygotowujemy raport obejmujący wnioski do wykorzystania w przyszłych kampaniach.